خودمانیم کسی جز تو نفهمید مرا...

خرید بک لینک
واقعا اگر یه مدت نبودیم یا به هر دلیلی نشد پست های بقیه رو بخونیم و نظر بدیم، وقتی اومدیم باید بیایم از بقیه بابت اینکه این مدت نبودیم، معذرت خواهی کنیم؟«معذرت خواهی کردن» در این باب، خودمانیم کسی جز تو نفهمید مرا......

ما را در سایت خودمانیم کسی جز تو نفهمید مرا... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 127 تاريخ: يکشنبه 1 دی 1398 ساعت: 9:04

شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:

<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

خودمانیم کسی جز تو نفهمید مرا......

ما را در سایت خودمانیم کسی جز تو نفهمید مرا... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 139 تاريخ: يکشنبه 1 دی 1398 ساعت: 9:04

من میگم نمیشود...

احساسِ اثاثکشی، به تماشا نمیشود!

خدایا صبر عنایت بفرما : )

خودمانیم کسی جز تو نفهمید مرا......

ما را در سایت خودمانیم کسی جز تو نفهمید مرا... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 143 تاريخ: يکشنبه 1 دی 1398 ساعت: 9:04

صفحه بندی